¿Qué es el certificado de empadronamiento?, Cuando hablamos del empadronamiento hablamos del certificado emanado por el ayuntamiento de la provincia donde vivas que refleja que estamos domiciliados dentro de determinada Comunidad Autónoma.
Todos los ciudadanos tienen derecho a empadronarse en su ayuntamiento. Esto significa, que se les incluya en el padrón municipal, el registro de los residentes del municipio de su provincia y el domicilio donde vivan.
Además de ser un derecho, el empadronamiento en cualquier municipio es una obligación legal, pues lo determinan las leyes.
El certificado de empadronamiento tenemos la posibilidad de administrarlo en persona, pero además es posible por medio de internet.
OFICINA DEL PADRÓ MUNICIPAL
AJUNTAMENT, 1 (entrada C/Periodista Azzati)
46002, VALÈNCIA
Telèfon: INFORMACIÓ Y CITA PRÈVIA PREFERENT: 010 / 96.310.00.10 - 96.208.11.04
Correu electrònic: poblacion@valencia.es
HORARI: de 8.30 a 14.00h.
AVÍS: des del 23 de juny s'atendran:
- En aquesta Oficina de Padró amb entrada per C/ Peridodista Azzati, les gestions d'Altes i canvis de domicili SENSE CITA.
- En l'Oficina de Gestió Tributària amb entrada per C/ Arquebisbe Mayoral:
. Les gestions padronals AMB CITA
. Certificats d'empadronament SENSE CITA
. Renovacions/Confirmacions de persones estrangeres SENSE CITA.
Atenció presencial:
Si desitja realitzar les seues consultes o altres tràmits en un horari concret o estalviar temps, evitar cues o esperes innecessàries, li recomanem obtindre cita prèvia.
Tots els tràmits del Padró Municipal són gratuïts.
Sol·licite i obtinga el seu certificat de padró en el seu domicili per correu ordinari o en el seu correu electrònic a través dels següents canals:
- Telèfon d'atenció 010 (De dilluns a divendres, de 8.30 a 18.30 ininterrompudament i dissabtes de 9.00 a 14.00hores).